• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : فدك 1
  • نظرات : 10 خصوصي ، 118 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     

    سلام

    خيلي ممنون به وبلاگ من سر زديد. انشا، الله زير سايه آقا امام زمان موفق باشيد. التماس دعا

    يا علي

    اللهم صل علي فاطمهو ابيها و بعلها و بنيها وسر المستودع فيها بعدد ما احاط به علمک


    قرآن كريم، قول ثقيل است: "إنّا سنلقي عليك قولاً ثقيلاً" سوره ي مزّمّل، آيه 5،
    از اين رو سالكي كه خواهان نيل به حقايق معارف آن است بايد از گزند هر رهزني مصون بماند و از هر رهگشايي مدد بجويد، بدين جهت خداوند سبحان به تاليان قرآن و سالكان كوي وحي هم دستور تخليه كه جنبه ي سلبي دارد ميدهد و هم فرمان تجليه و تحليه كه جنبه ي اثباتي دارد و ميفرمايد: هنگام قرائت قرآن، به خداوند از گزند شيطنت هر شيطان وسوسه گر پناه ببر: "فإذا قرأت القران فاستعذ بالله من الشيطان الرجيم" سوره ي نحل، آيه ي 98.
    [گل][گل][گل]

    بنام خدا

    سلام سرور گرامي

    ببخشيد دير خدمت رسيدم . راستش بيش از ده روزه كه تلفن كوچه ما به بهانه باسازي كابلها توسط مخابرات قطع شده و دسترسي به نت مشكل ! الان هم كه خدمت رسيدم جايي بيروم از منزل هستم .

    مثل هميشه از مطلب زيباي شما بهره بردم و منتظر ادامه ماجراي فدك هستم .

    نوا و فضاي وبلاگتون زيبا بود ، زيباتر شد .

    خيلي التماس دعا دارم .

    موفق باشيد .

    ياعلي

    بنام خدا

    سلام سرور گرامي

    ببخشيد دير خدمت رسيدم . راستش بيش از ده روزه كه تلفن كوچه ما به بهانه باسازي كابلها توسط مخابرات قطع شده و دسترسي به نت مشكل ! الان هم كه خدمت رسيدم جايي بيروم از منزل هستم .

    مثل هميشه از مطلب زيباي شما بهره بردم و منتظر ادامه ماجراي فدك هستم .

    نوا و فضاي وبلاگتون زيبا بود ، زيباتر شد .

    خيلي التماس دعا دارم .

    موفق باشيد .

    ياعلي

    نواي وب رو گوش دادم.....

    زيبا بود....

    فاميل ماس ديگه!!!

    سلام برسونيد...

    گاهي مسير جاده به بن بست ميرود
    گاهي تمام حادثه از دست ميرود
    گاهي همان کسي که دم از عقل ميزند
    در راه هوشياري خود مست مي رود
    گاهي غريبه اي که به سختي به دل نشست
    وقتي که قلب خون شده بشکست مي رود
    اول اگرچه با سخن از عشق آمده
    آخر خلاف آنچه که گفته است مي رود
    واي از غرور تازه به دوران رسيده اي
    وقتي ميان طايفه اي پست مي رود
    هر چندمضحک است و پر از خنده هاي تلخ
    بر ما هر آنچه لايقمان هست مي رود
    گاهي کسي نشسته که غوغا به پا کند
    وقتي غبار معرکه بنشست مي رود
    اينجا يکي براي خودش حکم مي دهد
    آن ديگري هميشه به پيوست مي رود
    اين لحظه ها که قيمت قد کمان ماست
    تيريست بي نشانه که از شست مي رود
    بي راهه ها به مقصد خود ساده مي رسند
    اما مسير جاده به بن بست مي رود


    خوشحال ميشم قدم رنجه فرماييد من اپم

    فدك نشانه اي است واضح و دليلي است گويا بر غصب همه ي حق اهل بيت

    بل فراتر

    غصب حق اهل عالم

    حق ولايت و زندگي در بهترين و برترين شكل و حركت به سوي كمال را از بشريت غصب كردند...

    سلام.بسيار عالي بود.انشاالله يك فاطمي تمام عيار باشيم.يا حق

    السلام عليک يا فاطمه الزهرا

    الهي!


    ما که به توزنده ايم هرگزکي ميريم؟..ما که به تو شادانيم هرگزکي اندوهگين شويم؟

    ما که به توعزيزيم هرگز چون ذليل شويم..تو آن مايي وما آن تو.سزاوارربوبيتي

    و همه بر خوان تو..دست اين همه گدا بردامان تو..کي بسر آيد اين وعده ديدار؟

    به حقک و حرمتک يا عزيز و يا غفار

    سلام
    ممنون از لطف شما
    انشاا... موفق باشيد
    التماس دعا

    [گل]

    سلام
    [گل]
    آن شکرخنده که پرنوش دهاني دارد
    نه دل من که دل خلق جهاني دارد
    [گل][گل]
    به تماشاي درخت چمنش حاجت نيست
    هر که در خانه چنو سرو رواني دارد
    [گل][گل]
    کافران از بت بيجان چه تمتع دارند
    باري آن بت بپرستند که جاني دارد
    [گل][گل]
    ابرويش خم به کمان ماند و قد راست به تير
    کس نديدم که چنين تير و کماني دارد
    [گل][گل]
    علت آنست که وقتي سخني ميگويد
    ور نه معلوم نبودي که دهاني دارد
    [گل][گل]
    اي که گفتي مرو اندر پي خون خواره خويش
    با کسي گوي که در دست عناني دارد
    [گل][گل]
    عشق داغيست که تا مرگ نيايد نرود
    هر که بر چهره از اين داغ نشاني دارد
    [گل][گل]

    ايام فاطميه را به شما تسليت عرض مي کنيم.
    [گل]
    به روز شديم[گل][گل][گل]
    يا حق[گل]

    سلام اولا خواندني بود

    دوم خوش به حالتون نجف بوديد

    سوم حيف نواي بلاگ رو ندارم نميدونم چرا

    عالي بود.مخصوصا مناظره ي كامنت دوني!

    اميدوارم توفيقاتتون مستدام باشه.

    سلام. خسته نباشيد. وقت كردين يادداشت تاوان عاشقي را ببينيد. يا حق.

    بسم الله ...

    داغ مادر روضه نمي خواهد ...

    نام مادر ، نيامده مي سوزاند ...

    دعايم كنيد ...

    يا مادر

    جهت اطلاع عرض ميكنم كه شيعه به ايرادات شما هم قبل از ايراد پاسخ ميدهد چرا كه اين شبهات چيز تازه اي نيست:

    ابن حجر عسقلاني و شمس الدين ذهبي ، بعد از نقل روايت پشيماني ابوبكر ، اشكال سندي كرده و مي گويند : علوان بن داود البجلي منكر الحديث بوده است . ما در اين جا به چند جواب اكتفاء مي‌كنيم :
    ابن حبان او را توثيق كرده است :
    ابن حبّان ، در كتاب الثقات ، ج8 ، ص526 وي را توثيق كرده است كه اين خود بهترين دليل بر وثاقت اين شخص است .
    توضيحي پيرامون شخصيت ابن حبان و متشدد بودن وي :ممكن است كسي اشكال كند كه ابن حبان از متساهلين بوده است و دقت لازم را در توثيق روات به خرج نداده است كه اين اشكال با چند دليل مردود است :
    الف : ابن حبان سرچشمه شناخت ثقات :
    خود ذهبي در كتاب الموقظة ، ص79 مي‌گويد :
    ينبوع معرفة الثقات ، تاريخ البخاري ، وابن أبي حاتم وإبن حبان .
    سرچشمه شناخت افراد مورد اطمينان کتاب تاريخ بخاري و ابن ابي حاتم و ابن حبان است .
    در حقيقت ذهبي مي‌خواهد بگويد كه اگر مي‌خواهيد افراد ضعيف را از ثقه تشخيص دهيد ، من شما را راهنمايي مي‌كنم كه به كساني همچون ابن حبان مراجعه كنيد ؛ چرا كه او سرچشمه شناخت ثقات است .
    اين نشان مي‌دهد كه ابن حبان از نظر علمي در جايگاه رفيعي قرار دارد .
    ب : ابن حبان از متشددين است :
    بر خلاف آن‌چه برخي ادعا كرده‌اند ، ابن حبان ، مشهور به سخت‌گيري در توثيق است . خود ذهبي در ميزان الإعتدال در باره او مي‌گويد :
    ابن حبان ربما قصب الثقة حتي كأنه لا يدري ما يخرج من رأسه .
    ميزان الإعتدال ، ج1 ، ص274 ، ترجمه افلج بن يزيد .
    ابن حبان گاهي آن قدر به شخص مورد اطمينان اشکال مي گيرد ، انگار که نمي داند اين چه حرف هايي است که در مورد او مي زند !!!
    و نيز سيوطي در تدريب الراوي به نقل از ابن حازم ، در جواب اين مطلب كه ابن حبان از متساهلين است ، مي‌گويد :
    وما ذكر من تساهل ابن حبان ليس بصحيح فإن غايته أنه يسمي الحسن صحيحا فإن كانت نسبته إلى التساهل باعتبار وجدان الحسن في كتابه فهي مشاحة في الاصطلاح وإن كانت باعتبار خفة شروطه فإنه يخرج في الصحيح ما كان راويه ثقة غير مدلس ... ولأجل هذا ربما اعترض عليه في جعلهم ثقات من لم يعرف حاله ولا عتراض عليه فإنه لا مشاحة في ذلك .
    تدريب الراوي ، ج1 ، ص108 .
    آنچه که در مورد تساهل ابن حبان گفته شده است ، درست نيست ؛ زيرا نهايت چيزي که گفته شده است آن است که وي روايت حسن را صحيح مي شمارد ؛
    اگر مقصود از تساهل وي اين باشد که در کتاب او روايات حسن يافت شده است ، اين تنها اشکال در اصطلاح ابن حبان است ( و نه به خود وي ) و اگر از اين جهت به او اشکال شود که او شرط صحت را سبک گرفته است ؛ زيرا او در کتاب صحيح خويش از راويان مورد اطمينان غير مدلس روايت کرده است ( و شرط بخاري و مسلم در مورد ملاقات و يا احتمال آن را مد نظر قرار نداده است ) به اين علت عده اي به او اشکال کرده اند که او کسي را که مجهول است توثيق کرده است !!! ؛ اما بر او اشکالي نيست ( نظر او درست است ) ؛ زيرا اين کار وي سبب اشکال بر او نمي شود

     <      1   2   3   4   5    >>    >