• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : نامزد من يا نامزد تو؟
  • نظرات : 42 خصوصي ، 72 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      
     
    + چكيده تحقيقم در مرد نامزد اصلح 
    با سلام
    بي مقدمه ميگم امسال آقاي احمدينزاد امام ره و يارانش را نشانه گرفته است حتي در اصفهان عليه نوه امام ره سيد حسن هم صحبت کرده .بنده تا چند ماه پيش از حرفهايش خوشم ميامد ولي حال که رهبر گفته اصلح را انتخاب کنيد با تحقيق به نتيجه اين رسيدم که به موسوي راي دهم. و اين را هم بگويم که آقاي احمدينزاد همه اين حرفهايش سازماندهي و هدفمند است و از انجايي که فهميدم خيلي خيلي خطرناکتر از اين است که بتوانيم تصورش را هم بکنيم.آگاه باشيد و هشيار و فريب ظاهر را هم نخوريد.يه مثال ميزنم تيمور لنگ که جنايتکار بود هم حافظ قرآن کريم بود.
    اصل عمل هست و حرف ملاک نيست مطمئن باشيد خطر بزرگي در پيش است که اگر ملت قفلت کنند فريب ميخورن.همين ايام فاطميه در بيت رهبري همان ماجراي قلم و دوات پيامبر اتفاق افتاد.همان قلم و دواتي که پيامبر در بستر بود و خواست تا بعد از خودش حضرت علي ع را ولي مومنين گرداند که ان داستان تاسف بار بوجود آمد.بهتر است اينها را بدانيم که رييس جمهور سوگند خوردند که نظام را زير سئوال نبرن و جز صداقت و راستگيي چيزي نگويند در همين حال راه امام ره و ياران امام و کساني که مورد تاييد رهبري هستند را زير سئوال بردند بطوريکه الان دشمنان ميگن که ما اينهم سال زحمت کشيديم که اين کشور را به اين مشکل دچار کنيم ولي نتوانستيم اينطور که رييس جمهور ايران تخريب کرد تخريب کنيم بهرحال اقاي احمدينزاد بازيچه ديگران شده و هر کاري ميخواهند ميکنند.خبرهاي زيادي دارم که وضع بسيار خطرناک است که نميتوانم بگويم.بهتر اين است که حداقل واقع بين و ازاده باشيم تا گمراه نشويم و ديگران را هم بيدار کنيم چون اين مملکت که به اينجا رسيده يک شبه به دست نيومده و بسيار خونها ريخته شده و بسيار شهيد داده شده پس وظيفه ما سنگين است و بايد از ارمانها و شهدايمان دفاع و نگذاريم که کساني به عناون رييس يه مملکت مملکت را دچار تفرقه و خطر ... کند.
    والسلام

    هم متن جالبي بود هم صوت جالب!!!

    ممنون

    مستفيذٌ اليه شديم!!

    + علي 
    سلام
    چرا نظرات رو خصوصيش کردين؟ که کسي تبليغ نکنه نه؟!
    موفق باشيد.

    پدرم هميشه مي گويند از انجام كاري كه نه به درد دينتان ميخورد نه به درد دنيايتان بپرهيزيد. فكر مي كنم تنها اگر مطمئنيم يكي از كانديداها واقعا!! بدرد جيبمان مبخورد بايد سنگش را به سينه بزنيم، والا دينمان كه به باد رفته است، دنيايمان هم بر باد خواهد بود!

    يا حق

    آرامش دادي

    كلام معصوم س صفا مي دهد

    خدا قوت

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام

    با اجازه از محضرتان متن وبلاگتان را با ذكر منبع عينا در وبلاگم درج نمودم

    در صورت عدم رضايت اعلام فرمائيد تا سريعا پست را حذف كنم

    و من الله توفيق

    يا علي

    التماس دعاي فرج

    سلام. خيلي زيبا بود بسيار استفاده بردم

    باسمك يا الله.

    سلام و عرض ادب

    ما هم منبعي براي اون حديث جعلي نيافتيم!!

    خدا عاقبت همه مون رو بخير كنه...

    در پناه خدا باشيد

    يا علي

    به نام حضرت دوست

    امام خميني(ره)

    در پاسخ به نامه 135 نفر از نمايندگان مجلس که خواهان معرفي آقاي مهندس مير حسين موسوي از سوي رياست جمهوري وقت نوشته بودند اين گونه فرمودند :

    بسم الله الرحمن الرحيم

    «با تشکر از حضرات آقايان، اينجانب چون خود را موظف به اظهارنظر مي‌دانم،

    به آقاياني که نظر خواسته‌اند از آن جمله جناب حجت‌الاسلام آقاي مهدوي و بعضي آقايان ديگر، عرض کردم آقاي مهندس موسوي را شخص متدين و متعهد و در وضع بسيار پيچيده کشور، دولت ايشان را موفق مي‌دانم و در حال حاضر تغيير آن را صلاح نمي‌دانم.

    ولي حق انتخاب با حناب آقاي رييس‌جمهوري و مجلس شوراي اسلامي محترم است.

    روح‌الله الموسوي الخميني

    * (جلد 19 صحيفه - صفحه 391)

    در پناه حضرت دوست

    جالب بود

    موافقم

    ايمانهاي نداشته مان دم هاي انتخابات بر باد مي رود

     <      1   2   3   4   5