• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : عيب از كجاست؟؟
  • نظرات : 4 خصوصي ، 63 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     

    سلام
    اللهم عجل لوليک الفرج
    به روزم
    يا مهدي

    سلام

    خيلي وقته به ما سر نميزنين؟!!!!

    با يه سوال و جواب مهدوي به روزم.

    خوابيم وحقيقت به خدا نيست بجز اين

    ما غـايـب و او مـنـتـظــر آمـدن مـاسـت

    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام عليکم

    فعاليتها و مبارزات ( قسمت سوم )

    شهيد آيت الله سيد حسن شيرازي براي جلوگيري از انتشار افکار مخرّب و ظلم و فساد حزب کمونيست به قاهره مسافرت نمود و با شيخ محمود شلتوت رئيس جامع الازهر ملاقات کرد و از او درخواست نمود تا با تمام قدرت از انتشار اين حزب جلوگيري کند...


    مرجع فقيد آية الله العظمي شهيد سيد محمد شيرازي با برادر شهيدشان سيد حسن" قدس سرهما" براي جلوگيري از اين منکرات فعاليت هاي زيادي مي کردند...

    براي مبارزه با کمونيست ها و جلوگيري از فساد و ظلم هايي که مرتکب مي شدند، مرجع تقليد شيعيان جهان آية الله العظمي سيد ميرزا مهدي شيرازي پدر بزرگوار شهيد سيد حسن و مرحوم آية الله العظمي سيد محسن حکيم و آية الله العظمي سيد عبد الهادي شيرازي و علماء ديگر فتوا بر کفر و الحاد کمونيست ها دادند.

    از دوستان دعوت ميشود براي آشنايي بيشتر با مبارزات ايشان مهمان وبلاگ شهيد مظلوم شوند.



    السلام علي عبادالله الصالحين

    سلام

    بلور مهتاب به روز شد

    خوشحال ميشم از حضورتون

    mataleb ziade

    sitesh ham ine

    www.efsha.co.uk

    آيات جنايي قرآن (تازينامه)

    شماره صفحات تنها در مورد قرآنهايي صدق ميکند که به شيوه عثمان طاها نوشته شده اند.

    فيلمهاي پياده شدن اين آيات قرآن را در بخش جنايات اسلامگرايان و تصاويري از آنرا در بخش تصاوير مشاهده کنيد.

    سوره توبه آيه 123

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.

    اي کسانيکه ايمان آورده ايد، کافراني که نزد شمايند را بکشيد! تا در شما درشتي و شدت را بيابند. و بدانيد که خداوند با پرهيزکاران است! ترجمه ها، تفاسير، شان نزول و توضيحات بيشتر...

    سوره محمد آيه 4

    فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

    چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنيد. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد يا به فديه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم خدا. و اگر خدا ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولي خواست تا شمارا به يکديگر بيازمايد. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند. ترجمه ها، تفاسير، شان نزول و توضيحات بيشتر...

    فيلمهاي پياده شدن اين دستور قرآن را در بخش جنايات اسلامگرايان مشاهده کنيد.

    سوره انفال آيه 39 صفحه 182

    وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ .

    با آنان نبرد کنيد تا ديگر فتنه اي نباشد و دين همه دين خدا گردد پس اگر باز ايستادند ، خدا کردارشان را مي بيند.

    سوره احزاب آيه 61 صفحه 427

    مَلْعُونِينَ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا.

    اينان لعنت شدگانند. هرجا يافته شوند بايد دستگير گردندو به سختي کشته شوند. ترجمه ها،

    سوره التوبه آيه 29 صفحه 192

    قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

    کساني را از اهل کتاب که به خدا و روز قيامت ايمان نمي آورند و چيزهايي را که خدا و پيامبرش حرام کرده است بر خود حرام نميکنند و دين حق را نميپذيرند بکشيد، تا آنگاه که به دست خود در عين مذلت جزيه بدهند.

    سوره احزاب آيه 33

    وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا.

    و در خانه هاي خود بمانيد و چنان که در زمان پيشين جاهليت مي کردند، ،زينتهاي خود را آشکار مکنيد و نماز بگزاريد و زکات بدهيد و از خدا وپيامبرش اطاعت کنيد اي اهل بيت ، خدا مي خواهد پليدي را از شما دورکند و شما را چنان که بايد پاک دارد.

    بعد از سروده شدن اين آيه زنان پيامبر نبايد از خانه هايشان خارج شوند و همچون دوران جاهليت خود زندگي کنند.

    سوره نساء (زنان) آيه 15 صفحه 81

    وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً.

    و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا ميشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهيد. اگر شهادت دادند آنها را در خانه محبوس کنيد تا مرگشان فرا رسد يا خدا راهي در پيش پايشان نهد.

    اين آيه در آيات ديگر قرآن منسوخ شده است، اطلاعات بيشتر را در مورد مجازات زنا نوشتاري با فرنام "در اسلام سنگسار نيست!" بيابيد. زنان متاهلي که مرتکب زنا ميشوند در تمامي مکاتب فقهي اسلامي شيعه و شني محکوم به سنگسار هستند. فيلم سنگسار را ميتوانيد از اينجا مشاهده کنيد.

    وَالْمُطَلَّقَاتُ يَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ ثَلاَثَةَ قُرُوَءٍ وَلاَ يَحِلُّ لَهُنَّ أَن يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ إِن كُنَّ يُؤْمِنَّ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِي ذَلِكَ إِنْ أَرَادُواْ إِصْلاَحًا وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَلِلرِّجَالِ عَلَيْهِنَّ دَرَجَةٌ وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكُيمٌ.

    بايد که زنان مطلقه تا سه بار پاک شدن از شوهر کردن باز ايستند و، اگربه خدا و روز قيامت ايمان دارند ، روا نيست که آنچه را که خدا در رحم آنان آفريده است پنهان دارند و در آن ايام اگر شوهرانشان قصد اصلاح داشته باشند به بازگرداندنشان سزاوارترند و براي زنان حقوقي شايسته است همانند وظيفه اي که بر عهده آنهاست ولي مردان را بر زنان مرتبتي است وخدا پيروزمند و حکيم است.

    در اين آيه بطور صريح تاکيد شده است که مردان در درجه اي بالاتر از زنان قرار دارند و لذا برتر از آنان هستند. نابرابري حقوقي ميان زنان و مردان برخاسته از اين واقعيت است که اديان در دوران مرد سالاري شکل گرفته اند.

    are dadash hastam

    hala in ke filtere man ke ziad az internet o ina sar dar nemiaram vali

    bebinam age toonestam vasat sendesh mikonam

    nemitooni ba filter shekan bazesh koni

    ?????????

    با سلام مجدد

    عيب كار رو بايد در اطراف خودمون جستجو كنيم و همونطور كه فرمودين در خودمون

    انشالله كه تموم موانع رفع بشه به اميد آنروز

    موفق باشي

    سلام

    اميدوارم حالتون خو ب باشه

    ببخشيد كه اينقدر دير شد

    از لطفتون ممنونم

    اونقدر درگير اسباب كشي بودم كه يادم نيست چي نوشتين برام

    در هر حال ممنونم انشا الله جبران كنم

    خدا نگهدارتون

    سلام ودرود بر شما/وبلاگ کيمياي ناب با عنوان مبعث پيام آور عدالت وکرامت انساني آپ شد/منتظر حضور شما دوست مهربان هستم//روزگاري بود ميوه اش فتنه، خوراکش مردار،
    زندگي اش آلوده، سايه هاي ترس شانه هاي
    بردگان را مي لرزاند. تازيانه ستم، عاطفه را از
    چهره ها مي سترد. تاريکي، در اعماق تن انسان
    زوزه مي کشيد و دخترکان بي گناه، در خاک سرد
    زنده به گور مي شدند. و در اين هنگام بود که
    محمد (ص) بر چکاد کوه نور ايستاد و زمين
    در زير پاهاي او استوار گرديد.
    /موفق باشيد
       1   2   3   4   5      >