• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : محروميت يا محبوبيت؟
  • نظرات : 9 خصوصي ، 91 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     

    با سلام طاعاتتون قبول درگاه الهي انشا الله

    بروزم با مطلبي در مورد ماه مبارك رجب

    ميشه نواي وبلاگم رو زود گوش كنيد ؟

    گوش كردي بعد بهتون ميگم برا كي و كجا بوده و سر چه قضيه اي بوده

    ملتمس دعاي خيرتون هستم

    راسي: گفتم زيارت : چون 2 هفته پيش كه اومدم نت تازه ديدم نوشتي ميخواي آخر هفته بري عتبات . بعد از اون 2 هفته تازه الان اومدم. خدا خييلي هوامو داشت. اگه بدوني ... باورم شد از ته دل كه تنها كسيه كه از همه دلسوزتره به آدم!
    سلام. چاکريممممممم . رسيدن بخير از زيارت. منو هم دعا کردي؟ راستي برا اون پروژه ميتونم رو کمکت حساب کنم؟ ترجمه فدک رو ميگم . کمکم ميکني؟

    ياسيسلام با عرض معذرت ارغيبت در اين چند وقت به لطف شما و دعاي همه دوستان و اون صلوات هاي ناب به طرز معجزه اسايي مادرم بهتر شد....متنتون رو هم مطالعه كردم مفيو و جالب بود اما فكر كنم پاسخ به سوالهايي كه مطرح كرديد كم بود

    + مريم** 

    از هر طرف كه رفتم جز وحشتم نيافزود ... زينهار از اين بيابان وين راه بينهايت

    سلام ....حال شما مرد قدسي ؟

    .....

    گنبد افلاک

    با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما برادر عزيزم در ماه رجب ،
    به روز هستم
    قاچاق گندم ، کابوس خودکفايي گندم

    و اما بعد ، نظرات خصوصي را خواندم كار شما ، نوشتن و تحقيق و مطالعه شما عملي جهادگونه است در اين زمانه و در دنياي مجازي وب . برادرم سربلند باشيد به رضاي حضرت حق و مهر قبولي حضرت صاحب الزمان روحي فداه زينت بخش نوشته هايتان

    التماس دعا

    سلام

    من يك يهودي ام . . .

    بسم الله

    سلام

    دعا كنيد خدا اراده بده تا بتونم به دونسته‌هام عمل كنم.

    لطف خدا نهايت نداره ولي اين ماييم كه خودمون خودمونو محدود ميكنيم.

    التماس دعاي شديد

    يا علي

    به نام خدا

    با سلام و عرض تعزيت سالگشت شهادت امام هادي(ع)، از حضور سبزتان بسيار سپاسگزارم . از محضرتان بهره برديم.

    با موضوع « به کدام عمر، مباهات مي کنيد » به روز شدم . علي يارتان باد.

    سلام .

    ببخشيد من معمولا سعي ميكنم مودب صحبت كنم ولي اين نوشته تون جدن ايول داشت ......من يكي كه كف كردم

    واقعا قياستون خيييييييييييلي ريز بود ....تاحالا به مغزم نرسيده بود .

    شديدا هم به همچين قياسي نياز داشتم .....جدن كه عالي بود .

    سلام

    فرا رسيدن ماه رجب بر شما مبارك

    براي رسيدن به اين باورها يقين لازمه ..

    لازمه ي يقين هم اينه كه، حلاوت اطاعت بر جان آدم بنشينه !

    كه اين تنها بسته به توفيق دارد و همت!!!

    دعامــــــــون كنيد ...سخت محتاجيم.

    بسم رب المهدي

    رجب بر خود مى‏ بالد كه آشناى نداى وحى است و طنين صداى جبرئيل را مى ‏شناسد و مفتخر است كه چشمان مولود كعبه، قرص ماه رجب را در ديدگان رسول نور نظاره كرد.
    اما آفتاب رجب شاهد آب شدن زينب كبرى عليها السلام زير اندوه غم كربلا شد و وفات بزرگ بانوى صبر و استقامت را به نظاره نشست و صد افسوس در عزاى او كه خشمش را فرو خورد تا اسوه ى شيعيان باشد و زندانهاى نمناك را تحمل كرد تا اسلام باقى بماند.

    با سلام به شما و تبريک ايام رجب ..

    التماس دعاي فراااوان

    يا علي مدد..

    بيقه از قبل

    آيا بهتر نيست تا ما مسير زندگي افراد موفق و پيروز را كه ديندار هم بوده اند - و كم هم نيستند - را براي فرزندانمان به گونه اي درست و كامل تصوير كنيم تا بدانند خوب و درست زندگي كردن و مسيرهاي توفيق را رفتن در سايه خداپرستي به مراتب بهتر امكان دارد تا به دامن اين و آن فرد زميني متوسل شدن؟

    درگاه چراغ هاي فروزان هدايت عليهم السلام مانند داروخانه هاي شبانه روزي 24 ساعته است - نه؟

    سرعت پرواز مولا علي در آسمان در حديث بساط را با چه تصوري مي توان به ذهن محدود نزديك كرد جز تسليم و اعلام ناتواني راهي نداريم - در صورت توجه مي توانيد متن حديث بساط را در پيوندهاي وبلاگ من برداريد- .

    خزائن علم و معادن حكمت الهي عليهم السلام بالاترين مرجع براي كليه محققين در كليه رشته ها هستند تا پژوهشگران و دانشجويان به معناي اعم هميشه محبت ايشان را به دل داشته باشند و رضايت خداي خوب ايشان را مد نظر بگيرند و براي همنشيني سر سفره رزق آسماني ايشان در بهشت و همسايگي با پيامبر گرامي - كه در روايايت اين تعبير آمده - تلاش علمي كارگشا و راهگشا براي جامعه مردم نيازمند همه عالم كنند.

    يك معلم خوب و مجرب رانندگي آن نيست كه تنها فرد را از موارد تصادف خطاپيشگان و يا مسير انحراف و خطر پرهيز دهد بلكه آن است كه خوب راندن و درست راندن و قواعد رانندگي را و درست عمل كردن و در مواردي تيز و هوشيارانه تند و سريع راندن را بياموزد

    همه مي توانند يك شوماخر باشند چون ما در دعاي امام زمان هم مي گويم مرا از جمله سرعت گيرندگان به سوي او قرار بده

    قربان ديني بروم كه مقصد را مهدي منتظر هادي و ناشر عدل معرفي مي كند قربان مذهبي بروم كه مسيح نبي را و عباس علمدار كربلا را ياور مهدي معز مومنين معرفي مي كند

    السلام عليك ايها العبد الصالح المطيع لله و لرسوله و لاميرالمومنين و الحسن و الحسين و المهدي القائم المنتقم

    الهي عجل علي ظهور ولي امرك الحجه بن الحسن المهدي المنتظر المنتقم القائم الهادي واجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

    با سلام مجدد

    آيا همه دليل دوري واقعي ائمه معصومين از مال و منال دنيا كه در كتب تاريخ ديني براي ما نقل شده است تماما مربوط به زهد و مراتب نفساني ايشان است و هيچ گمان ديگري به ذهن ما نبايد برسد به نحوي كه با بقيه بخش هاي دين مثل نعم بهشتي و سفرهاي آسماني مولا علي عليه السلام و مجموعه خرق عادات نبوي و ائمه نجات و رهايي و پاكي عليهم السلام يكپارچه و يكنواخت هم باشد؟آيا طرح اين گونه كه ايشان مراتبي را سير كرده اند و رياضت هائي را كشيده اند راه را متاسفانه و با صد تاسف باز نمي گذارد تا برخي به مانند هندو ها پيروان را نيز به رياضت و پرهيز دعوت كنند و همه را قابل طي نمودن راه ايشان بدانند و افرادي عم تاليتلو ايشان معرفي كنند؟ در حالي كه عصمت ايشان به گونه اي است كه قابل كپي برداري نيست و .....

    14 معصوم در عالم به گونه اي معرفي شده اند و در عالم حيات شان داراي مقامات و مراتب آسماني بوده اند و در عالم آخرت و قيامت هم داراي اختياراتي هستند كه نه قابل تكرار براي ديگران است و نه در حد فهم و محدوده تصور و ذهن ما است و ازناحيه ما جز عشق ورزي به نام و وجود ايشان از ما كاري بر نمي آيد كه محب ايشان بخشوده و محب محب ايشان هم بخشوده است از همين مراتب است - اگر نه چنين است براي اين روايات محب محب ايشان بخشوده است دليل بياوريد - رد سند و اعلان ضعف در سلسله روايان سهل ترين راه نفي است كه بر اهل تحقيق مشقت تكليف است نه سهولت. و وحدت آفريني بين آطلاعات وظيفه است نه كثرت طلبي و مد بحر حب ميزان است نه رسوب ترديد شك در كوير دل.

    آيا مجموعه توصيه هايي كه در منابع روايي به كار و تلاش و اميد و توكل براي بندگان داريم ويژه رجب تا رمضان است و يا براي همه كس و همه جا و هميشه است؟

    چرا بطور جدي در شيوه فرآوري اخبار ديني در حالي كه با جامعه گذشته موافق بود ولي امروز با خيلي از جاهاي جامعه امروز ناسازگاري دارد شك نمي كنيم و آن را از ذهن خسته و محدود معلمين و مبلغين گذشته دين خوب خداي خوب و كامل نمي دانيم و به فرآوري و باز پروري ذهن و اطلاعات خود نمي پردازيم تا به نحوي هم ما پاسخ گوي نياز هاي فرديي و اجتماعي امروز همه آحاد بشري باشيم و هم يك مجموعه همآهنگي از تاريخ و اعتقادات و اخلاق را زيبا ارائه بدهيم؟

     <      1   2   3   4   5    >>    >