• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : ما هم زُهير هستيم!
  • نظرات : 16 خصوصي ، 104 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرّحمن الرّحيم

    اينگونه كه متوجّه شدم شما وبلاگ مرا بلوك كرده ايد ؛ آري شنيدن استضعاف و فقر مردم شايد برايتان سخت است ، ولي اينرا بدانيد كه من طلبه بعد از نزديك 25 سال طلبگي اينرا ميدانم كه دين اسلام با حرف و شعار تنها و حتّي با به دست گرفتن حكومت تنها هم پيش نخواهد رفت ،‏بلكه عدالت اجتماعي لازم است ‏، چرا براي مردم آياتي كه دم از عدالت بين مردم ميزند و ثروت اندوزان را مورد هجمه قرار ميدهد ،‏ و آنها را به دوزخ تهديد ميكند سخن نميگوييد و شايد برايتان تلخ است ؛ بسيار برايم عجيب است كه شما دم از اسلام و انقلاب و ايران بزنيد و آنوقت وبلاگ بنده را بلوك كنيد ؛ آري بنده فرياد خواهم زد كه ديني كه يك سري در آن با تجمّل و سيري و اسراف و كاخ نشيني ولي با ريش و ظاهر ديني و اسلامي زندگي كنند و در كنار آنها يك سري نان شب به زور گير آورند و با مشكلات عديده اي گريبانگير باشند قبول ندارم و راه علوي و فاطمي و آل رسول نميدانم ،‏ اين راهي است كه يك سري راحت طلب و دنيا دوست براي اينكه بين مسلمين بتوانند راحت زندگي كنند انتخاب كرده اند .

    اگر راست ميگوييد بگذاريد اين نظر بنده عمومي بماند و بايد دليل بلوك كردن وبلاگ بنده را سريع بگوييد .

    واقعاً برايم بسيار عجيب است . از كساني كه با ظاهر اسلامي ولي شكم سير در كنار فقرا و بيچارگان با رفاه كامل زندگي ميكنند و خرجهاي آنچنانه ميكنند نميتوانم درك درستي داشته باشم و باور كنم كه اينها اعتقادي صحيح و به جا داشته باشند .

    خدا عاقبت همه ي ما را ختم به خير گرداند .

    نميدانم كه اين پيغام را خصوصي كنم يا عمومي ولي از آنجا كه بايد با اين رويّه ي غلط در جامعه مبارزه كرد كه يك سري به اسم دين تجمّل گرايي دارند و در ناز و نعمت به سر ميبرند و توجّهي به فقر و بيچارگي يك سري ندارند لذا استخاره كردم چون خوب آمد پس عمومي مي فرستم .

    خدا ما را به راه راست رهنمون باشد

    و السّلام علي من اتّبع الهدي

    پاسخ

    سلام! حال شما خوبه؟؟مطمئن هستيد با کسي اشتباه نگرفتيد؟؟ ميگم بهتر بود به جاي استخاره کمي فکر ميکرديد که چي مينويسيد و خطاب به کي مينويسيد! اميدوارم مخاطب اصليتون رو پيدا کنيد. يا علي