• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : عرفان سلماني!
  • نظرات : 17 خصوصي ، 66 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اما اگر منظور شما از کامنت مطالب هر پست مي‌باشد قاعدتا شما هم به ما حق مي‌دهيد که به علت ضيق وقت و کثرت کارها و تنوع مطالب در وبلاگهاي مختلف وقت نکنيم که تمام مطالب يک وبلاگ را مطالعه نماييم گر چه ما در هر وبلاگ که مي‌خواهيم پيام بگذاريم کل وبلاگ را يک نگاه اجمالي مي‌اندازيم و آخرين مطالب آن را نگاهي گذرا مي‌اندازيم و در بعضي موارد که مطلب جالب باشد کل مطلب را مي‌خوانيم و بعد اگر با اهداف ما در تضاد نباشد در آن وبلاگ به ثبت پيام اقدام مي‌کنيم.

    اما فرموده بوديد: «يک پيام را کپي پيس مي‌کنيد.»

    بايد عرض شود که بله ما در پرونده‌هاي خود به علت صرفه جويي در وقت پيامهاي متعددي را آماده کرده‌ايم که به مناسبتهاي مختلف از آنها استفاده مي‌کنيم و فکر هم نمي‌کنيم که اين کار کار ناپسندي باشد. اما در يک وبلاگ از يک پيام واحد به هيچ وجه استفاده‌ي متعدد نمي‌نماييم مگر از پيام گزارش مطالب موجود در "استاذنا" که آن هم براي اطلاع رساني به ساير بازديد کنندگان مي‌باشد نه براي مدير محترم آن وبلاگ ...

    از اين که جواب به دراز کشيد از شما پوزش ميخواهيم.

    در هر صورت مجددا از اين که به ما سر زديد و با راهنماييهاي خود روشني بخش راهمان بوديد از شما متشکريم و از شما عاجزانه درخواست داريم که اگر احيانا در کار ما اشکال و ايرادي ميبينيد به ما اطلاع دهيد تا در سدد رفع آن برآييم.