• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : علم بهتر است يا... كدوم علم؟
  • نظرات : 5 خصوصي ، 64 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام حق

    سلام به شما
    ...............
    هشتم شوال سال هزار و سيصد چهل و چهار هجري بود که حادثۀ تلخ و اسفبار در آن روز سياه واقع شد.. حادثه اي که تا بحال پس از گذشت بيش از هشتاد سال ياد آن از قلب ها و سينه هاي شيعيان و محبين اهل بيت عليهم السلام هنوز فراموش نشده و خاطرۀ تلخ آن روز سياه هنوز در ذهن ها نقش بسته و قصۀ آن را نسلي به نسل ديگر مي گويد و ياد آن را در ذهن خود زنده نگه ميدارند..

    آن روز تلخ و سياه مراقد ائمۀ بقيع عليهم السلام مورد هجوم وهابي هاي کافر ناصبي وتروريستِ وحشي قرار گرفت!! آن پليدان از خدا بي خبر آناني که صفت خباثت و ددمنشي را از عمر عليه لعائن الله به ارث برده اند، آناني که خدا و دين خدا را نشناخته اند تا ارزشي براي فرستاده هاي خدا قائل باشند، آنان در آن روز، هشتم شوال باري ديگر قلب پيامبر را آزردند و مسلمين را عزادار نمودند، آن حادثۀ دردناک را بوجود آوردند و شيعيان را در اين مصيبت عظمي در غمي جديد سوزاندند..
    بيش از هشتاد سال است که اين بهشت را به ويرانه اي تبديل کرده اند.. همان بهشتي که بدن شريف چهار امام معصوم مارا در قلب خود جاي داده است .. و چه بسا بدن پاک و مطهر مادر مظلومۀ آنان، دخت پيامبر، فاطمۀ زهرا سلام الله عليها را نيز در برداشته باشد..
    ..................
    ممنون که به وبم سر زديد موفق باشيد و هميشه دوستدار اهل بيت عليهم السلام