• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : من بدترم يا كفن دزده؟؟
  • نظرات : 24 خصوصي ، 166 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر شما برادر خوبم

    شرمنده از اينكه دير به دير خدمت مي رسم . كمي گرفتارم .

    مطالب ارزشمند شما هميشه تلگري بر بيداري ما هست اجرتان با آقا سيد الشهدا .

    فرا رسيدن ماه محرم و سالروز شهادت سالار شهيدان آقا ابا عبدالله را بر شما و عاشقان اهل بيت عليهم السلام تسليت عرض مي كنم . اميدوارم بتونيم از حماسه جانسوز تاريخي كربلا درس زندگي بياموزيم .

    اي كاش ميشد گناهي نكنيم . اي كاش جلوي هوسها و احساسات غلط را بگيريم و مجوب نابوديمون نشيم . خالصانه دعا كنيم كه خدا ما را از شر شيطان حفظ كند . دعا کردن هم يه زيبايي‌هاي خاص خودشو داره... و سخن گفتن با خدا لذتي صد چندان .

    از خدا بخواهيم نه تنها به ما توفيق توبه راستين و نسوح عنايت فرمايد بلكه بخواهيم افكار ، احساسات و عادتهاي ناشايت ما ا مورد عفو قرار دهد . خدا الرحم الراحمين است و درهاي بخشش خدا هميشه به روي بندگان باز است اين ماييم كه مرتب توبه مي شكنيم . و براي مدت موقت خطايي را ترك مي كنيم . و دوباره آن را انجام مي دهيم . گر چه به سبب همان ايام موقت توبه ، امتياز و پاداش الهي كسب مي كنيم اما دوباره بر مي گرديم سر خانه اول . و گناهان رو شروع مي كنيم .

    اى خالق مهربانى كه همه هستى ام را از تو دارم ، اگر لحظه اى لطف و عنايتت را از من برگيرى نابودم ; پس چرا از تو غافل باشم و حرمتت را نگاه ندارم و از جود و احسانت نيرو نگيرم ؟

    معبودا ! از تو ممنونم كه مرا با خود آشنا و با من سخن آغاز كردى ، گوئيا كم كم نسيم عطرآگين عفو و گذشتت را با همه وجودم لمس مى كنم ، و روح خسته ام چون نيلوفرهاى پيچان تا اوج آسمان ها به حركت در آمده و ديگر پيچك هاى كمرشكن ، خواهان رفاقت با من نيستند .

    اين بار احساس مى كنم كه مى توانم ساليان سال در كنار گلستان مهربانى هايت بياسايم ، زندگى آرام و پر سودى داشته باشم و از نسيم دلنواز باغستان عفو و بخششت جانى تازه باز گيرم .