• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : غدير ثاني
  • نظرات : 8 خصوصي ، 96 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام به شما برادر خوب و بزرگوارم ...

    ممنونم از اينهمه لطف و محبت بي دريغ شما برادر خوبم

    منم نهم ربيع الاول سالروز آغاز امامت و خلافت آخرين جانشين و حجت خداوند حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا له فداه را خدمت شما برادر بزرگوارم و همه عاشقان اهل بيت عليهم السلام تبريك عرض مي كنم .

    انشالله خدا به ما توفقيق معرفت و شناخت حضرت بقيه الله رو عنايت كند . مطالب تون مثل هميشه زيبا و خواندني است . راستي نواي وبلاگتون واقعا دلنشينه ممنونم از انتخاب نواهاي قشنگ . دلنشين .

    چه خوبه كه نقش حضرت مهدي رو در دنياي امروزي درك مي كرديم و جايگاه امامت و ولايت رو مي فهميديم . اينكه وظيفه ما در زمان غيبت چيه ؟

    اما در مورد متن : مطالب ارزشمند شما متين و به جاست .

    درسته كه امامان در نمازهايشان لعن مي فرستادند اونها جايگاه امامت رو داشتند ولي ما چي ؟ ! به نظر من به جاي اينكه اهانت و لعن و نفرين فرستادن چرا جلوي زشتيها را در جامعه نگيريم و با سلوك حسنه پيام معنوي و عظيم اسلام و تشيع را به گوش جهانيان نرسانيم . وقتي شيعه مي تواند با علم و منطق و عقل سخن بگويد خشونت و لعنت كارساز نيست . ما شيعيان حضرت علي هستيم و در كشور امام زمان ( ع ) زندگي مي كنيم .آيا لعن و نفرين در شان شيعه حضرت علي هست ؟ شيعيان حضرت علي اينگونه ؟ فحش و ناسزا گفتن و تفرقه اي ايجاد كردن ؟ شيعيان حضرت علي انديشه هاي والا و آرمانهاي والا مي خواهد شيعه آنقدر منطق و استدلال دارد كه نيازي به لعنت و نفرين نيست .

    لعن و نفرين جز تفرقه بين مسلمانها چيزي ديگري نيست .

    همه ما يك خداي واحد داريم و مسلمان هستيم چه شيعه چه سني . همه ما پيرو راه حضرت محمد ( ص ) هستيم . بخدا شرمم مي شود بگويم شيعه حضرت علي هستم . ما نبايد اشخاص را ملاك حق و باطل قرار دهيم .

    نتيجه فحاشي و عصبانيت عبارت است از خشونت و دعوا مرافعه و خون و خون ريزي هاي دامنه دار .

    وقتي سخن با ادب و منطق شروع شود به درك بيشتر حقيقت نزديك مي شود . همه ائمه معصومين گفته اند كه زيباييهاي ما را به ديگران بگوييد و آبروي ما را پيش ديگران نبريد .

    نتيجه منفي كار ما بيشتر از انكه به ما برگردد به همه شيعيان و علما و امامان بر مي گردد . كساني كه از سخنان ما ناراحت مي شوند و به هر صورت خلفا را ياران رسول خدا و از مهاجرين و انصار مي دانند و شايد هم خيلي ها از سادگي و كم اطلاعي از اين افراد دفاع مي كنند و در صورت اهانت ما به خلفا جذب بن لادن و القاعده و وهابيت شده و دشمن سرسخت شيعه مي گردند و در صورت مطالعه اين قبيل لعن و نفرين ها به ائمه و علماي شيعه و بلكه كل جهان تشيع توهين مي كنند . خوب ببنيند چقدر ثواب براي خودمون به وجود اورديم . ما با اين كارها مسئول همه اختلافات و خونريزي هاي جهان اسلام هستم و نزد خدا و حضرت مهدي هيچ پاسخي نداريم كه بدهيم ....

    اميدوارم از حرفهاي من نرنجيد ...

    پاسخ

    عرض سلام دارم خدمت خواهر بزرگوارم!! خدمت شما عرض کنم که لعن و نفرين با اهانت و دشنام تفاوتهاي بسياري دارد. لعن در حقيقت نوعي دعا محسوب ميشود که انجامش مذموم نيست کمااينکه در متن هم ديديد که بسياري همراه با ائمه به اين امر مبادرت داشتند. اما فحاش