• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : غدير ثاني
  • نظرات : 8 خصوصي ، 96 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    2

    و در مورد لعن و نفرين كردن هم بگم اگر به شفيعه روز جزا حضرت زهراء (س)اعتقاد داريم و بر تمام اون اذيت و ازارهايي كه بر ايشان رواداشتند هم معتقديم و از همه مهمتر اعتقاد داريم كه امامي داريم كه روزي ظهور خواهند كرد و انتقام مادرشان را ميگيرند ديگر جاي اعتراض نيست كه چرا لعن ميكنيم و نبايد باشد چون وحدت ملي بهم ميخورد .انتقام براي چيست؟ حتما ظلمي شده و حقي غصب شده و الا انتقام معني ندارد. يا زيارت عاشورا را ميخوانيم و بي پروا قبول داريم،يا ميخوانيم و قبول نداريم به قول ملاكاظم كربلايي دين اسلام خط وسط ندارد يا اين وري يا اون وري.

    حالا ما كه اين رو ميدونيم و اعتقاد هم داريم پس چرا بايد پنهون كنيم ؟چرا به فكر راهي نيستيم كه اين راه را هموارتر كنيم شايد خيلي چيزها چون گفته نشده اكنون وضعيت شيعه و سني اينگونس بزار بگيم كه اجداد و پدران سني ها چه بلايي به سر اولادان پيامبر اورده اند.انقدر عملشون ننگين هست كه سزاوار لعن و نفرين شده اند بزار بدونن كه چه گذشته ي شومي دارند و بي خبرند.

    اين واقعيتها نيست كه بايد هميشه گفته شوند بلكه حقايق هستند كه بايد از پس پرده ناگفته ها بيرون بيايند و براي روشني راه گفته شوند.واقعيت چيزيست كه ما ميسازيم اما حقيقت ان كلام نابيست كه خدا و روسولش در كتب اسماني اورده اند.و بايد به گوش همگان برسد.

    در اخر از شما برادر گرامي و بزرگوار كه با صبر زياد نظرات ديگران و من حقير رو ميخونيد و خيلي بجا متين و صحيح جواب ميدهيد بي نهايت سپاسگذارم و براي شما و دوستان شما و تمام كساني كه در اين راه تلاش ميكنند از خداوند منان موفقيت را خواهانم .اميدوارم اين گفتگوها به جاي خوبي برسدبه همان وحدت و انسجام ملي و از خداوند ميخواهم كه به ما توفيق دهد تا نيتّمان در هر كارخير باشد و انشاالله از همين نيت پاك به راهاي پاك و نوراني و حقيقت ناب دست پيدا كنيم.ياحق