سفارش تبلیغ
  • درباره من، لوگوی وبلاگ
  • آرشیو زمانی
  • بهترین مطالب

  • آرشیو موضوعی
  • اشتراک در وبلاگ
  •  

  • لینک دوستان من

    پیاده تا عرش
    هو اللطیف
    ولایت عشق
    ● بندیر ●
    یاران در حریم یار
    .:: در کوی بی نشان ها ::.
    دنیای جوانی
    پرواز تا یکی شدن
    پر پرواز
    معراج ستاره ها
    مهر بر لب زده
    دختری در راه آفتاب
    ● رایحه ●
    شلمچه
    امام مهدی (عج)
    اسوه ها
    سلام شهدا
    شهسوار دل
    یاد ارباب حسین علیه السلام
    نجوای شبانه
    رند
    سیاست
    پاک دیده
    حوریب
    ساحل نشین اشک
    چفیه
    این نجوای شبانه من است
    علمدار دین
    حاج رضوان
    فرشتگان رنجور
    نوشته های یک ناظم
    سکوت عشق
    قافله شهداء
    دوزخیان زمین
    فصل کودکی
    مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور ایلام
    پیامبر اعظم (ص)
    امیدزهرا omidezahra
    .::: بیقرار شهادت :::.
    با خدا باش و پادشاهی کن
    به دنبال خویشتن ِخویش
    مشهد وبلاگ
    شاهد
    آدینه
    شیلو عج الله
    نقطه ای برای فردا
    فصل سکوت
    شب سکوت
    حزب الله هم الغالبون
    به یاد لاله ها
    با او می شود ...............
    السلام علیک یا امام الرئوف
    کلبه مادرانه
    سخنان حکیمانه یک پسر دیوانه!
    السلام علیک یا صاحب الزمان
    خیمه سبز
    حزب اللهی مدرنیته
    مه نو سفر
    ولایت
    کجایید ای شهیدان خدایی
    عاشقان علی و فاطمه
    خزان عشق
    دانشمند
    پله...پله...تا خدا!
    گنبد افلاک
    قدرت شیطان
    حریم یاس
    خزائن رحمت پروردگار
    زیر آسمان خدا
    راز و نیاز با خدا
    تا ریشه هست، جوانه باید زد...
    آواز یزدان
    داغ عشق
    *اللهم عجل لولیک الفرج*
    عشقی
    زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست
    ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم
    محمدرضا جاودانی
    مشهد وبلاگ
    گفتمان مذهبی
    **** نـو ر و ز*****
    به راه لاله ها
    وبلاگ رسمی امپراطور دریا
    Lovely
    زنگ رایانه
    سخن دل
    خانواده بهشتی
    معرفت دینی از دیدگاه روشنفکر دینی
    حب علی علیه السلام
    مکتب وحی
    گمنام
    بزم شبانه
    راه صبح
    سلام آقا
    شمیم وصل
    تا ملکوت
    زندگی
    کوثر

    ساحل افتاده
    دریچه ای به سوی ملکوت
    گفتگو با وهابیت
    اردشیر
    لزیرک
    یا فاطمه من عقده دل وا نکردم
    شبنم سحرگاهی
    آداب سیر و سلوک
    این همینه
    فضایل اهل بیت علیهم السلام
    نور الانوار
    محبت اینجاست
    مهر بیکران
    موعد موعود
    آخرین ستاره
    دنیای من
    بلور مهتاب
    مناجات
    فرشته‏ی مهر
    هو معکم اینما کنتم
    کانون فرهنگی و واحد عقیدتی بسیج حضرت صاحب الزمان عجّل الله تعالی
    شیعه علی
    پایگاه اطلاع رسانی شاهد
    الکوثر
    فرزاد خلفی
    نهج البلاغه
    تک ستاره
    کوچه ام آفتابی که نیست هیچ مهتابی هم نیست و شاید اصلاً کوچه نیست
    صدیق الاکبر
    تالار شبستان

  • نوای عشق

  • صلوات بر ائمه اطهار علیهم السلام
    نویسنده: محمدعلی سه شنبه 85/5/10 ساعت 8:12 عصر

    بسم رب المنتظر المهدی

    سلام. با یک مناظره وبلاگ رو آپدیت میکنم اما قبل از نوشتن مناظره ، مطلبی از روحانی بزرگ شیعه میرزا جواد آقا ملکی تبریزی رحمة الله علیه راجع به ماه رجب برای دوستان نقل میکنم که شنیدنش خالی از لطف نیست و اگر استفاده ای کردید حقیر رو از دعای خیر فراموش نکنید. ایشان میفرموند: در ماه رجب جنگ با دشمنان خدا نیز حرام است، نکند مسلمان شیعه در این ماه با انجام گناه عملا با خداوند متعال وارد جنگ شود.

    اوائل قرن هشتم هجری بود، شاه خدابنده یازدهمین شاه ایلخانیان که پیرو مذهب اهل تسنّن بود، در سال 709 هـ . ق بر اثر مناظرات نیرومند و لطیف علامة حلی (مرجع بزرگ شیعه، متوفّی 726 هـ . ق) رسماً شیعه شد، و مذهب جعفری را به عنوان مذهب رسمی در کشور پهناور ایران، اعلام کرد. در یکی از روزها، علمای بزرگ اهل تسنّن، در مجلس شاه خدابنده، اجتماع کرده بودند، علامة حلی نیز طبق دعوت شاه، وارد آن مجلس شد، مناظرات متعددی بین علما، به طور آزاد انجام شد، از جمله اینکه:

    سید موصلی (که از علمای بزرگ اهل تسنن بود) به علامة حلّی گفت: «دلیل بر جواز صلوات بر غیر پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ چیست؟» علامه، بی‌درنگ این آیه را خواند: «الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُون،َ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ...؛ به استقامت کنندگان بشارت بده ـ آنها که هرگاه مصیبتی به آنها می‌رسد، می‌گویند: ما از آن خدا هستیم، و به سوی او باز می‌گردیم ـ اینها همان‌ها هستند که صلوات و رحمت خداوند شامل حالشان شده است»( بقره ـ 155 تا 157(

    سید موصلی از روی بی‌اعتنایی گفت: بر غیر پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ) یعنی امامان معصوم) چه مصیبتی وارد شده است که سزاوار صلوات باشند؟!

    علامه بی‌درنگ جواب داد: «از سخت‌ترین و جانکاه‌ترین مصائب آنها اینکه: از نواده‌های آنها شخصی مثل تو به وجود آمده که منافقان مشمول عذاب را بر آل رسول ـ صلّی الله علیه و آله ـ مقدم می‌دارد». (بهجة الآمال،ج 3، ص 234، به نقل از شرح من لا یحضره الفقیه.)

    ماه رجب ماه دعاست، همه با هم دست به دعا برداریم و صبح و شام زمزمه کنیم : اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شیعته. انسانهای معمولی اگر انسان باشند و وجدانی بیدار داشته باشند از جنایات اسرائیل ناراحتند ، امام معصوم که کاملترین انسانهاست و مهربانترین است پس چه میگذرد بر دل نازنین حضرتش ، صبح و شام سر به سجده دارد و زیر لب زمزمه میکند اللهم عجل فی فرجی! امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء . ما هم با ایشان هم صدا شویم و دعا کنیم اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان


    نظرات دیگران ( ) مناظرات

  • اون آخوندها به درد دنیا نمیخورند!
    نویسنده: محمدعلی دوشنبه 85/5/2 ساعت 6:33 عصر

    بسم رب المنتظر المهدی

    قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَلَایَةُ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ مِنْ عَذَابِی‏(خداوند میفرماید: ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام قلعه محکم من است که هر که وارد آن شود از عذاب من در امان خواهد بود.)

    دوستم گفت این آخوندها به درد دنیا نمیخورند. دنیا پیشرفت کرده، آخوند چه میفهمه تکنولوژی چیه علم کدومه! بهش گفتم آخوندها خودشون باید از خودشون دفاع کنند اما یادت باشه با وجود اینکه اسلام و روحانیت از هم جدا نیستند اما اسلام اصله! بهم گفت اسلام هم همونطور! کجا توی قرآن از علوم اقتصادی و قوانین پیچیده فیزیک و ... حرف زده؟ همش از بهشت و جهنم گفته از کفر و ایمان گفته. وقت نداشتم باهاش بحث کنم. اومدم و گفتم میرم به بعضی روحانیون محترمی که این وبلاگ رو میخونند ایمیل میزنم و میگم از مقام روحانیت دفاع کنید اما وقتی رسیدم خونه و چند سایت خبری رو دیدم گفتم واقعا اون آخوندها نه تنها به درد دنیای آدم نمیخورند بلکه به درد آخرت آدم هم نمیخورند!!!!!! (این پرانتز برای برداشت برخی از دوستان باز شد. منظور از آخوند یعنی مبلغ دین) اون آخوندها با ریشهای خنده دار و کلاههای خنده دار ترشون! بگذریم. بگذارید متن خودم رو بنویسم.

    بر هیچ کس پوشیده نیست که بزرگترین شرکتهای اقتصادی جهان در دست مسلمونها نیست. در دست مسیحیان هم نیست بلکه با سرانگشت یهودیها میچرخه. بر هیچ کس پوشیده نیست که تمام کابینه های جهان تحت نفوذ صهیونیستهای یهودی هستند و اداره جهان به دست یهودیانه. تا حالا فکر کردید وقتی ثروتمندترین شهروندان جهان یهودی هستند و بهترین ویلاهای جهان ، بهترین خانه های جهان ، بهترین شهرکهای انحصاری یهودی در بزرگترین کشورها با پیش رفته ترین تکنولوژی در اختیار یهودیها قرار داره چرا باید بلند بشند و برند توی اسرائیل با اون همه فشار و تحت اون همه استرس زندگی کنند؟ با کدوم عقل سلیمی جور درمیاد؟ وقتی همه آرزوی رفتن به کشورهای غربی رو دارند چرا همه یهودیان از بهترین امکانات میگذرند و به اسرائیل مهاجرت میکنند؟ وقتی بهترین ثروتهای جهان در اختیار یهودیان هست چرا این همه در اسرائیل خرج میکنند و این جنگ فرسایشی رو راه انداختند؟ کمی فکر کنیم. آیا دانشمندان یهود نشسته اند و نظریه داده اند که به اسرائیل مهاجرت کنیم؟؟!؟ نه! همه و همه به خاطر یک فرمان مذهبی چند خاخام یهودیست که اسرائیل سرزمین مقدس است. چرا ثروت جهان دست یهودیان است و این ثروت را در راه اشغال فلسطین خرج میکنند؟ به خاطر یک فرمان مذهبی که حرام است یهودی با غیر یهودی معامله کند. چرا یهودیان بهترین آرامش خود را فدا میکنند تا به جنگ بپردازند؟ به خاطر چند فرمان خاخامهای یهودی! اسرائیل جهان را اداره میکند و خود اسرائیل تحت فرمان آخوندهای مذهبی خود هست یعنی چند آخوند یهودی جهان را اداره میکنند بعد مدام در گوش مسلمان و مسیحی میخوانند که دین چه ربطی به دنیا دارد؟ دین جدا ، دنیا جدا ، سیاست جدا ، ما را با این شعارهای تبلیغاتی از روحانیون دور کردند. پدران مقدس مسیحیت رو در کلیساها حبس کردند و ما هم گول این شعارهای زیبا رو خوردیم و ایمانمون تبدیل به کفر شد و این همانی است که در قرآن اومده و وعده قرآن است که والذین کفروا اولیائهم الطاغوت. که طاغوت بر جهان حکمفرما شده. فیلم "بیگانه ای در میان ما" را که در هالیوود یکی دیگر از پایگاههای تحت نفوذ آخوندهای یهودی رو ببینید. زندگی یک جوان یهودی در آمریکا ، مناجات یهودیت ، انسان تعجب میکنه. در اتوبوسهای شهریشون بین زن و مرد پرده آویزون شده بعد توی گوش ما میخونند زن و مرد باید آزاد باشند. توی همون فیلم زن جوانی که میخواد با یک یهودی دست بده ، یهودی با نگاهی عاقل اندر سفیه به دوستش میگه این چرا میخواد با نامحرم دست بده؟ دوستش هم جواب میده مسیحیه دیگه نمیفهمه. آخوندهای یهودی اعلام میکنند به نام کتاب مقدس زنان و کودکان رو بکشید. آخوندهای یهودی با ولایت دینی که دارند نه تنها یهودیت بلکه تمام دنیا رو با دین اداره میکنند.

    اف باد بر انسانهایی که با کوته نگری تن به ذلت ولایت این قوم دون دادند. این حرف قرآن است که یا تحت ولایت نوری یا تحت ولایت ظلم و امروز تنها گروهی که این توانایی رو داره که در مقابل این قوم مقاومت کنه شیعیانی هستند که ولایت برایشان معنا دارد. اونهایی که حاضرند جان و مالشون رو فدای امامشون کنند که تحت ولایت حق باشند نه تحت ولایت ظلم و دیگه در کدوم مکتب این عشق رو میشه دید؟ قوم یهود از ابتدای تاریخ تا کنون چنین کردند. در تاریخ مسیحیت ، در تاریخ اسلام و امروز کل جهان. و اینطور بود که فهمیدم آخوندهایی که امروز جهان رو اداره میکنند نه تنها به درد دنیای ما نمیخورند و بلکه آخرت ما رو هم به باد میدند و اگر به آنچه داریم اعتقاد نداشته باشیم و زیر علم اسلام نباشیم قطعا زیر علم کفر خواهیم بود و در آخر اینکه حواسمون باشه با تبلیغات از زیر ولایت علمای شیعه بیرونمون نکنند که وای بر ما. و السلام

    اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان


    نظرات دیگران ( ) مناسبتها، اخلاق اسلامی

    <      1   2   3   4      

    مرداد 1385 - وبلاگ ایران اسلام


    بـبـرم پناه زآتـش ، چـو شــود عــذاب بـر پا-- --به محمد و علی و حسن و حسین و زهرا