• وبلاگ : وبلاگ ايران اسلام
  • يادداشت : چطور به معرفت خدا برسيم؟
  • نظرات : 3 خصوصي ، 80 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا

    اسلام عليك يا عين الله في خلقه

    در توقيعات حضرت صاحب الامر (عج) است كه حضرت مي فرمايد نزديكترين راه رسيدن به خدا اخلاص است .

    از مطالب ارزنده وبلاگ استفاده كرديم . اجرتان با مولا علي (ع)

    اري معرفت تنزيحي وسبوحي به امام روح جسم عبوديت است .ومعرفت هم اموختني است و تنها كلاس اين درس كلاس درس ائمه است . و صد البته كه معرفت به خدا راهي جز معرفت به ائمه اطهار(عليهم السلام ) ندارد .و چه زيارت خوبي است زيارت جامعه كبيره در امام شناسي و معرفت يافتن به ان كه نسيم معرفت در اين زيارت كاملا ميوزد .و سر اغاز معرفت هم اگاهي وشناخت يافتن و محب شدن است .كه دين هم به جز محبت به ائمه هدا (عليم السلام ) نيست .

    و ختم كلام اين كه اگر معرفت ميخواهيم بايد ترك گناه كنيم بايد ترك گناه كنيم و بايد ترك گناه كنيم تر ك گناه كه اگاهانه باشد و دل هم بخواهد (كه شما هم در مطالب پيشين اشاره كرده بوديد ) و اگر ميخواهيم ترك گناه كنيم بايد بريم در خانه امام زمان (عج) و با ناله وزاري مانند كسي كه در اتش مبسوزد به افا بگيم كه يا صاحب الزمان(عج) ما گم شديم .حالا چي كار كنيم ؟

    و در اين راه هم مخلص بودن شرطي است لازم .

    ........................

    شرط اول منتظر شدن باختن است . بايد هر چي داري ببازي حتي ابرو و حيثيت .(و لازم به ياد اوري است كه اسم مستعار ما مصداق عيني با اعمال بنده ندارد ).

    با اين كه سعي ميكنيم وبلاگ كه به نام نامي حضرت قائم (عج) است تعطيل نشه. ولي بحث در تعطيلي و اين حرفا نيست . مي ترسيم و بد جوري هم ميترسيم . گاهي از مسير اخلاص خارج بشيم كه اين هزاران مرتبه بدتر از تعطيلي است .كه خدا نكند اين گونه باشد براي همه .

    با تشكر از نكته سنجي و دقت شما دوست گرامي و باز هم ميگوييم اجرتان با مولا الموحدين حضرت امير (ع) .

    و يك خواهش هم اينكه چون ما زياد فرصت نداريم مرتب به

    و بلاگها سر بزنيم . پس هر موقع به روز شدين و ما را هم قابل دانستيد . خبرمون كنيد تا از مطالب ارزنده شما بي بهره نمانيم . اخر بعضي مواقع ميبيني كه يك مطلب در دو مكان و يا دو زمان متفاوت تاثير متفاوتي دارد .

    و صلي الله علي عبادالله الصالحين